MultiFlotta logó
Flotta hívás

GYIK

Számhordozás, csatlakozás, stb. (GYIK)

Megtarthatom a saját hívószámom?
Igen, megtarthatod a számod és spórolj a flotta tarifáinkkal.
A számhordozás gyors, egyszerű és díjmentes folyamat.
A hordozás során a teljes számod, a 20-as vagy 30-as vagy 70-es előhívóval együtt átkerül az új szolgáltatóhoz, így senkinek sem kell újra megadnod.

Ugye, milyen praktikus?
A leendő partnerünk elmegy a hozzá legközelebb lévő ügyfélszolgálatra és ott mindent elintéznek egy helyen.

 

Az előfizetést fel kell mondani a régi szolgáltatónál?

Nem kell felmondani a szolgáltatást, mivel egy kapus rendszer van.
Mindig csak ahhoz a szolgáltatóhoz kell menni amelyikhez a számhordozást szeretnénk kérni.

Nézd meg ajánlatainkat, válassz tarifacsomagot és ha szeretnél új készüléket is.
Az ügyfélszolgálaton egyből megkapod az új sim kártyát, amely a számhordozáskor aktiválódik.
Kapsz egy ideiglenes számot, amivel a számhordozás megtörténtéig zavartalanul használhatod a szolgáltatásokat.

 

Lehetséges-e az egyes előfizetéseket különböző tarifákra kötni? 
Igen, természetesen mindegyik számunkra különböző tarifát választhatunk és természetesen díjmentesen beszélnek egymással, hiszen ez a flotta lényege.

 

A számhordozás, hogy történik?
A számhordozás az általad kért időpontban fog történni, amiről SMS-ben értesítenek.
Ezt követően már élvezheted is a szolgáltatók nyújtotta előnyöket.
Egységesen minden szolgáltatónál este 20H és 24H között történik meg a számhordozás.

Ami azt jelenti, hogy este 20H megszűnik a jelenlegi szolgáltatás, ezután kivesszük a sim kártyánkat és betesszük az új szolgáltatótól kapott sim kártyánkat és megvárjuk, hogy aktiválódjon.
Ez általában 1 órán belül aktiválódik, egy telefon újra indítást nem árt, ha csinálunk.

A hordozási ablak általában egy pár nap, de jó ha tudjuk, hogy mi is kérhetjük 1 hónapon belül bármilyen dátumra.
(ez akkor lehet érdekes, ha valaki éppen nyaral és pont akkorra esne a hordozás vagy vidéki rokonnak kell még eljuttatni a sim kártyát, ezeregy oka lehet, ilyenkor magunk válasszuk ki a megfelelő időpontot).

Mire figyeljünk oda?
A Te neveden legyen az előfizetés, csak az előfizetés tulajdonosa tud számhordozást kezdeményezni. Fekete listások és hűség idővel rendelkezők számára nem lehetséges a csatlakozás.
Adat egyeztetés az aktuális szolgáltatóval, időközben változás történhetett (név változás pl: férjhez ment, lakcím változás, elköltözött), megkíméljük magunkat felesleges körök tételétől (cég vagy magán néven van-e az aktuális szolgáltatónál, egyéni vállalkozóknál érdekes).

Pl: nem mindegy, hogy Flottás Jakab vagy Flottás Jakab EV.
Ne legyen 30 napnál régebbi, lejárt számlatartozásod.
Telefonunk működik-e az új szolgáltató hálózatán. (Ne akkor szembesüljünk vele amikor használni szeretnénk, kellemetlen), ilyenkor a készülékedet függetleníteni kell, ezt a számhordozás során előző szolgáltatódtól kérheted.
Kinek a nevén van az előfizetés, nem mindig annak a nevén, aki éppen használja a szolgáltatást.
Ha több néven van több szám, akkor minden egyes előfizetőnek be kell fáradni az ügyfélszolgálatra.

Viszont, ha több előfizetés van egy adott néven(a többiek csak számlafizetők) csak az előfizetőnek kell bemenni szerződést kötni.
A személyes papírjaink legyenek nálunk, cégeknek cégpapírok. (Az okmányok érvényességére figyeljünk).
Hűségidő, nagyon fontos (kötbér fizetendő, ami általában nem kevés) ne verjük magunkat felesleges költségekbe.

A nettó díjcsomagok milyen áfa kulccsal számítandóak?
A hanghívások 27% a mobilinternet 5% ÁFÁ-val számolható.

Kártyásként is lehet számot hordozni? Hogyan működik?
Természetesen lehet, a folyamat ugyanaz, mint a számlás esetében.

 

Mennyi időt vesz igénybe a számhordozás folyamata?
A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, pár nap alatt lezajlik.
A két szolgáltató közötti adategyeztetést és adminisztrációs folyamatot követően maga a számhordozás egy előre meghatározott időszakban, ún. számátadási időablakban kerül végrehajtásra, amikor a szolgáltatók elvégzik a hálózatukban szükséges műszaki beállításokat az aktuális számhordozáshoz.

A számátadási időablak 4 óra hosszúságú időtartomány, ekkor a szolgáltatás a régi, átadó szolgáltatónál megszűnik, és az új, átvevő szolgáltatónál megkezdődik.
Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet a hordozásra kerülő számon.

Mi a módja a flottába belépésnek?

A weboldalunk jelentkezés menüpontja alatt részletes leírását megtalálod.

PINK flotta (GYIK)

Mi a csatlakozás menete?
Pink Flotta belépés egyedi ügyintézéssel történik.
Budapesten személyesen lehet intézni, országosan postázás megoldható.
Számhordozás esetén sehová nem kell menni, a régi szolgáltatóhoz sem, mivel egykapus rendszer van.

A régi előfizetést sem kell felmondani azt is intézi az új szolgáltató.
Számhordozás, új szám van, telefont lehet vásárolni, részletre is (Új csatlakozó esetén előleg fizetést kérhetnek részlet esetén, egyénenként változó).
Mindenkinek a saját nevén marad az előfizetés, közvetlenül szerződik a szolgáltatóval, önálló ügyintézéssel.
Csak cégek csatlakozhatnak, ha valaki még is szeretne kérem lépjen kapcsolatba velünk a lehetőségek megbeszélésére.

 A csomagok díjmentesen beszélnek egymással?
A csomagok természetesen díjmentesen beszélnek egymással.
Mind három díjcsomagot minden előfizető igénybe veheti.

 

A csomagot lehet váltani?
A csomagok között le illetve fel, havi egyszer díjmentesen lehet váltani.
Ugyanez vonatkozik a mobilinternetre is, külön internet kártyára nincs lehetőség szerződni.

 

A flottába csatlakozáshoz a következő adatokra van szükségünk?
-Előfizető neve
-székhelye
-adószáma
-hordozandó telefonszám(ok)
-a hívószámokhoz tartozó tarifák (PL: A, B, C,)
-bankszámlaszám (szerződéskötéshez kell).
-aláírási címpéldány másolat (szerződéskötéshez kell).

Számlafizetés

Többféle fizetési mód lehetséges.

  • Mobil applikáció
  • Csekkes
  • Átutalás
  • Csoportos beszedés

 Hűségidő van?
Hűségidő: 2 év
Úgy gondoljuk, hogy ez nem jelenthet problémát, mert senki nem 1 hónapra szeretne egy ilyen kedvezményes percdíjakkal rendelkező flottához csatlakozni.

Általános(GYIK)

Külön csak adatkártya a flottáinkban nem elérhető. Csak egyes díjcsomagoknál adatmegosztó sim a meglévő előfizetés mellé.

 

ROAMING vs. NEMZETKÖZI

Állandóan felmerülő kérdés:

EU roamingnak számít, ha:

  • Mo.-on kívül, de EU-s területről hívsz magyar vagy más EU-s számot (pl. Spanyolországból felhívsz egy magyar vagy francia stb. számot) vagy hívást fogadsz vagy netezel.

 

Nemzetközi hívásnak számít, ha:

  • Mo.-ról hívsz bármilyen külföldi számot (pl. Budapestről felhívsz egy német vagy ausztrál számot);
  • Külföldről hívsz nem magyar vagy más nem EU-s számot (pl. Ausztriából vagy Japánból felhívsz egy amerikai vagy kanadai számot).

ORANGE flotta (GYIK)

Mi a csatlakozás menete?
Orange Flottához csatlakozáshoz engedélyt kell adnunk mindenkinek ( 30 napig érvényes) email-ben küldjük. Üzletben szeretné intézni, akkor azzal az engedéllyel amit kapott tőlünk email-ben, kinyomtatja és a személyes okmányaival együtt  elmegy a szolgáltató bármelyik üzletébe az országban és elintézi a flottához való csatlakozást. Minden úgy működik, mint ha az utcáról menne be szerződést kötni valaki.
Számhordozás esetén csak a leendő szolgáltatóhoz kell menni, mivel egykapus rendszer van. A részleteket csatlakozás esetén megadjuk.

A régi előfizetést sem kell felmondani azt is intézi az új szolgáltató.
Számhordozás, új szám van, telefont lehet vásárolni, részletre is.
Mindenkinek a saját nevén marad az előfizetés, önálló ügyintézéssel, közvetlenül szerződik a szolgáltatóval.
Akik  csatlakozni szeretnének, egyszeri nettó 5500.-ft-os adminisztrációs díjat számítunk fel, előfizetőnként és/vagy ügyintézésenként értendő. Több előfizető esetén kedvezmény. Az adminisztrációs díj nem csatlakozási díj, ezért azt sikertelen csatlakozás esetén visszatéríteni nem tudjuk. A sikeres csatlakozásért kizárólag a flottához csatlakozó személy a felelős, ezért mi felelősséget vállalni nem tudunk (kivéve, ha a mi hibánkból hiúsul meg).További költség felénk a későbbiekben nincs a meglévő előfizetésekkel kapcsolatban.

 

A csomagok díjmentesen beszélnek egymással?
Négy díjcsomagból lehet választani a csomagok természetesen díjmentesen beszélnek egymással.
A díjcsomagokat minden előfizető igénybe veheti, külön internet kártyára nincs lehetőség szerződni.

 

Az engedély kiállításához milyen adatokra van szükségünk?
-Előfizető neve
-címe

Számlafizetés

Többféle fizetési mód lehetséges.

  • Mobil applikáció
  • Csekkes
  • Átutalás
  • Csoportos beszedés

 Hűségidő van?
Hűségidő: 1 év
Úgy gondoljuk, hogy ez nem jelenthet problémát, mert senki nem 1 hónapra szeretne egy  kedvezményes percdíjakkal rendelkező flottához csatlakozni.