GY.I.K

Számhordozás

Megtarthatom a saját hívószámom?
Igen, megtarthatod a számod és spórolj a flotta tarifáinkkal.
A számhordozás gyors, egyszerű és díjmentes folyamat.
A hordozás során a teljes számod, a 20-as vagy 30-as vagy 70-es előhívóval együtt átkerül az új szolgáltatóhoz, így senkinek sem kell újra megadnod.

Ugye, milyen praktikus?
A leendő partnerünk elmegy a hozzá legközelebb lévő ügyfélszolgálatra és ott mindent elintéznek egy helyen.

 

Az előfizetést fel kell mondani a régi szolgáltatónál?

Nem kell felmondani a szolgáltatást, mivel egy kapus rendszer van.
Mindig csak ahhoz a szolgáltatóhoz kell menni amelyikhez a számhordozást szeretnénk kérni.

Nézd meg ajánlatainkat, válassz tarifacsomagot és ha szeretnél új készüléket is.
Az ügyfélszolgálaton egyből megkapod az új sim kártyát, amely a számhordozáskor aktiválódik.
Kapsz egy ideiglenes számot, amivel a számhordozás megtörténtéig zavartalanul használhatod a szolgáltatásokat.

 

Lehetséges-e az egyes előfizetéseket különböző tarifákra kötni? 
Igen, természetesen mindegyik számunkra különböző tarifát választhatunk és természetesen díjmentesen beszélnek egymással, hiszen ez a flotta lényege.

 

A számhordozás, hogy történik?
A számhordozás az általad kért időpontban fog történni, amiről SMS-ben értesítenek.
Ezt követően már élvezheted is a szolgáltatók nyújtotta előnyöket.
Egységesen minden szolgáltatónál este 20H és 24H között történik meg a számhordozás.

Ami azt jelenti, hogy este 20H megszűnik a jelenlegi szolgáltatás, ezután kivesszük a sim kártyánkat és betesszük az új szolgáltatótól kapott sim kártyánkat és megvárjuk, hogy aktiválódjon.
Ez általában 1 órán belül aktiválódik, egy telefon újra indítást nem árt, ha csinálunk.

A hordozási ablak általában egy pár nap, de jó ha tudjuk, hogy mi is kérhetjük 1 hónapon belül bármilyen dátumra.
(ez akkor lehet érdekes, ha valaki éppen nyaral és pont akkorra esne a hordozás vagy vidéki rokonnak kell még eljuttatni a sim kártyát, ezeregy oka lehet, ilyenkor magunk válasszuk ki a megfelelő időpontot).

Mire figyeljünk oda?
A Te neveden legyen az előfizetés, csak az előfizetés tulajdonosa tud számhordozást kezdeményezni.
Adat egyeztetés az aktuális szolgáltatóval, időközben változás történhetett (név változás pl: férjhez ment, lakcím változás, elköltözött), megkíméljük magunkat felesleges körök tételétől (cég vagy magán néven van-e az aktuális szolgáltatónál, egyéni vállalkozóknál érdekes).

Pl: nem mindegy, hogy Flottás Jakab vagy Flottás Jakab EV.
Ne legyen 30 napnál régebbi, lejárt számlatartozásod.
Telefonunk működik-e az új szolgáltató hálózatán. (Ne akkor szembesüljünk vele amikor használni szeretnénk, kellemetlen), ilyenkor a készülékedet függetleníteni kell, ezt a számhordozás során előző szolgáltatódtól kérheted.
Kinek a nevén van az előfizetés, nem mindig annak a nevén, aki éppen használja a szolgáltatást.
Ha több néven van több szám, akkor minden egyes előfizetőnek be kell fáradni az ügyfélszolgálatra.

Viszont, ha több előfizetés van egy adott néven(a többiek csak számlafizetők) csak az előfizetőnek kell bemenni szerződést kötni.
A személyes papírjaink legyenek nálunk, cégeknek cégpapírok. (Az okmányok érvényességére figyeljünk).
Hűségidő, nagyon fontos (kötbér fizetendő, ami általában nem kevés) ne verjük magunkat felesleges költségekbe.

 

A nettó díjcsomagok milyen áfa kulccsal számítandóak?
A hanghívások 27% a mobilinternet 5% ÁFÁ-val számolható.

 

Kártyásként is lehet számot hordozni? Hogyan működik?
Természetesen lehet, a folyamat ugyanaz, mint a számlás esetében.

 

Mennyi időt vesz igénybe a számhordozás folyamata?
A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, pár nap alatt lezajlik.
A két szolgáltató közötti adategyeztetést és adminisztrációs folyamatot követően maga a számhordozás egy előre meghatározott időszakban, ún. számátadási időablakban kerül végrehajtásra, amikor a szolgáltatók elvégzik a hálózatukban szükséges műszaki beállításokat az aktuális számhordozáshoz.

A számátadási időablak 4 óra hosszúságú időtartomány, ekkor a szolgáltatás a régi, átadó szolgáltatónál megszűnik, és az új, átvevő szolgáltatónál megkezdődik.
Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet a hordozásra kerülő számon.

PINK flotta

Mi a csatlakozás menete?
Pink Flotta belépés egyedi ügyintézéssel történik.
Budapesten tudjuk csak intézni, postázás megoldható.
Számhordozás esetén sehová nem kell menni, a régi szolgáltatóhoz sem, mivel egykapus rendszer van.

A régi előfizetést sem kell felmondani azt is intézi az új szolgáltató.
Számhordozás, új szám van, telefont lehet vásárolni, részletre is (Új csatlakozó esetén előleg fizetést kérhetnek részlet esetén, egyénenként változó).
Mindenkinek a saját nevén marad az előfizetés, közvetlenül szerződik a szolgáltatóval, önálló ügyintézéssel.
Csak cégek csatlakozhatnak, ha valaki még is szeretne kérem lépjen kapcsolatba velünk a lehetőségek megbeszélésére.
Akik azt szeretnék, hogy postázzuk az engedélyt, nekik egyszeri 3000.-ft-os ügyintézési díjat számítunk fel, nem számonként értendő.

 

A csomagok díjmentesen beszélnek egymással?
A csomagok természetesen díjmentesen beszélnek egymással.
Mind három díjcsomagot minden előfizető igénybe veheti.

 

A csomagot lehet váltani?
A csomagok között le illetve fel, havi egyszer díjmentesen lehet váltani.
Ugyanez vonatkozik a mobilinternetre is.

 

A flottába csatlakozáshoz a következő adatokra van szükségünk?
-Előfizető neve
-székhelye
-adószáma
-hordozandó telefonszám(ok)
-a hívószámokhoz tartozó tarifák (PL: A, B, C,)
-bankszámlaszám (szerződéskötéshez kell).
-aláírási címpéldány másolat (szerződéskötéshez kell).

Számlafizetés

Többféle fizetési mód lehetséges.

  • Mobil applikáció
  • Csekkes
  • Átutalás
  • Csoportos beszedés

 Hűségidő van?
Hűségidő: 2 év
Úgy gondoljuk, hogy ez nem jelenthet problémát, mert senki nem 1 hónapra szeretne egy ilyen kedvezményes percdíjakkal rendelkező flottához csatlakozni.

BLUE flotta

Mi a csatlakozás menete?
Blue Flotta belépéshez csatlakozási engedélyt kell adnunk mindenkinek (csak eredeti jó, 30 napig érvényes) email küldés nem működik. Ezzel az engedéllyel és a személyes okmányaival a leendő flottatag bemegy a szolgáltató bármelyik üzletébe az országban és elintézi a flottához csatlakozást. Minden úgy működik, mint ha az utcáról menne be szerződést kötni valaki.
Számhordozás esetén csak a leendő szolgáltatóhoz kell menni, mivel egykapus rendszer van.

A régi előfizetést sem kell felmondani azt is intézi az új szolgáltató.
Számhordozás, új szám van, telefont lehet vásárolni, részletre is.
Mindenkinek a saját nevén marad az előfizetés, önálló ügyintézéssel, közvetlenül szerződik a szolgáltatóval.
Cégek magán emberek egyaránt csatlakozhatnak.
Akik azt szeretnék, hogy postázzuk az engedélyt, nekik egyszeri 3000.-ft-os ügyintézési díjat számítunk fel, nem számonként értendő.

 

A csomagok díjmentesen beszélnek egymással?
A csomagok természetesen díjmentesen beszélnek egymással.
Mind három díjcsomagot minden előfizető igénybe veheti.

 

A csomagot lehet váltani és hogyan tudok?
A csomagok között le illetve fel, havi egyszer díjmentesen lehet váltani.
Ugyanez vonatkozik a mobilinternetre is.
Csomag váltást a szolgáltató üzletében kell kezdeményezni, netet telefonon az ügyfélszolgálatnál.
 

Az engedély kiállításához milyen adatokra van szükségünk?
-Előfizető neve
-szül hely, idő (csak magán embereknek)
-címe,székhelye
-cégjegyzékszáma (csak cégeknek)
-hordozandó telefonszám (ok).

Számlafizetés

Többféle fizetési mód lehetséges.

  • Mobil applikáció
  • Csekkes
  • Átutalás
  • Csoportos beszedés

 Hűségidő van?
Hűségidő: 1 év
Úgy gondoljuk, hogy ez nem jelenthet problémát, mert senki nem 1 hónapra szeretne egy ilyen kedvezményes percdíjakkal rendelkező flottához csatlakozni.